Hoe heet dit liedje?

Het liedje is een paar jaar oud.

Een jongen zingt of rapt (weet niet meer welk van de 2) over een jongen en een meisje, die verliefd op elkaar zijn, maar elkaar niet mogen zien (van ouders). Ik weet nog dat er een datum in voorkwam, hij had het over .. februari, en een jaartal iets met 19.., dus minstens 11 jaar geleden. Volgens mij uit het dagboek van het meisje. Zij spraken stiekem af, en op die datum hebben ze zelfmoord gepleegt. Heb dit liedje een paar jaar geleden voor het laatst beluisterd, weet de tekst enzo niet meer, maar ik hoop dat iemand me kan helpen. Artiestennaam begon met de M. in de titel was misschien iets met 'dagboek', maar weet het niet zeker..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Dit is een Nederland lied van INB - Haar Dagboek. Komt volgensmij redelijk overeen.
''14'07'90 overleden'' ''Echte liefde is onmogelijke liefde, is wat ze weten, maar liefde is niet te breken''

Klein stukje uit de video.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volens mij is dat een nummer van Eminem, namelijk: Stan

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.youtube.com/watch?v=aSLZFdqwh7E
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eminem en amy waynhouse